woensdag 15 augustus 2007

Openbare aanbesteding levering kantoormiddelen


Het Ministerie van Gedane Zaken zal overgaan tot Europese openbare aanbesteding inzake ‘raamcontract voor de levering van kantoormiddelen’

Opdrachtgever
Opdrachtgever is de directeur van de Dienst Inkoop van het Ministerie van Gedane Zaken.

Procedure
Van toepassing is een Europese openbare aanbestedingsprocedure volgens de Richtlijn Leveringen (93/36/EEG) waarin opgenomen Richtlijn 97/52/EG.

Aard en omvang van de werkzaamheden
Een raamcontract voor de periode van 5 jaar voor de levering van kantoormiddelen zoals daar zijn: riemen schrijfpapier, carbonpapier, vloeipapier, fonteinpennen, zegellak en toebehoren, walnoteninkt en notarisinkt, Arabische gom, registers en repertoria.

Aanvang van de dienstverlening
De beoogde ingangsdatum van het contract is 15 november 2007.

Economische en technische minimumeisen
Het programma van eisen kan per e-mail worden aangevraagd bij mevrouw A.Z. Erty, Dienst Inkoop van het Ministerie van Gedane Zaken.

Gunningscriteria
Gunning vindt plaats aan de inschrijver met de economisch meest voordelige aanbieding te bepalen aan de hand van de in programma van eisen vermelde criteria.

De aankondiging is op 11 augustus 2007 verzonden naar het Publicatiebureau van de EU.

Geen opmerkingen: