donderdag 19 juli 2007

Kamerstuk


De Voorzitter van de Vaste Commissie
voor Gedane Zaken van de
Eerste Kamer der Staten-Generaal
Postbus 20017
2500 EA Den Haag

DH-34987
19 juli 2007

Op 17 mei jl. zond u mij een brief met bijgevoegd een aantal beleidsmatige en feitelijke vragen van de vaste commissie voor Gedane Zaken over Hergebruik van Voormalig Verloren Geachte Beleidsinitiatieven (HVVGBI) in Nederland.
Bestudering van de vragen heeft mij tot de conclusie gebracht dat de meeste vragen van feitelijke aard naar verwachting meteen na het zomerreces van uw Kamer beantwoord kunnen worden.
De categorie vragen van meer beleidsinhoudelijke aard vragen evenwel de nodige studie en beraad teneinde tot een beantwoording te kunnen komen die recht doet aan de bijzondere aard van de vraagstelling. De komende weken en maanden is mijn ministerie zwaar belast met verschillende werkzaamheden ten behoeve van moderniseringsoperaties en de voorbereiding van een kabinetsstandpunt over omgang met Voormalig Verloren Geachte Beleidsinitiatieven (HVVGBI) in de toekomst. Daarom zie ik geen mogelijkheid de beleidsinhoudelijke vragen snel na het zomerreces te beantwoorden. Ik verwacht dat de Directie Hergebruik (DH) deze antwoorden echter voor de Algemene Beschouwingen aan de commissie zal doen toekomen.

De Minister van Gedane Zaken

Geen opmerkingen: